Splošni pogoji
SPLOŠNE DOLOČBE
Podatki prodajalca
Prodajalec preko te spletne strani je:
Naziv: Rdeča Oranža d.o.o.
Naslov: Makedonska ulica 45
Pošta in kraj: 2000 Maribor, Slovenija
Davčna številka: SI 46631011, smo davčni zavezanec
Matična številka: 6790607000
Kontaktni elektronski naslov: oranza.podpora@gmail.com
Kontaktna telefonska številka: + 386 (0) 41 319 701
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: 25.2.2015
Številka transakcijskega računa: SI56 2900 0005 1500 552, odprt pri Unicredit banka d.d.
Spletno mesto
Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem preko spletnega mesta: www.umetnostbogastva.com.
Zakonodaja
Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.
Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.
Pravna načela
1. Prodajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.
2. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Prodajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.
4. Prodajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.4
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Pomen uporabe spletnega mesta
Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje izdelkov na spletni strani,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.
Pravila uporabe spletnega mesta
Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.
Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
3.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
4. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
Odgovornosti kupca
1. Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.
2. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti.
3. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.
Odgovornosti prodajalca
Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).
PRODAJA IZDELKOV
Ponudba izdelkov
Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.
Postopek nakupa
Postopek nakupa je:
Kupec izbere izdelek. Ob kliku je kupec preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). V tem koraku kupec vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Pravne osebe imajo možnost vpisa davčne številke in naslov podjetja. Nato lahko kupec popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko kupec vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je kupec izbral plačilo po predračunu, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je kupec preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”, če kupec izbere plačilo s kreditno kartico, se mu odpre obrazec za vpis podatkov o kartici in se ob izpolnitvi podatkov pritisne gumb “Kupite sedaj”.
Cene izdelkov
1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV (ter odstotek) ali ne.
2. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
3. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
Plačilo izdelkov
Prodajalec zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:
- plačilni po predračunu
- plačilo s kreditno kartico (Stripe)
- Pay Pal
Kupec prejme račun za naročene izdelke v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima prodajalec s kupcem sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, prodajalec računov ne izdaja v fizični obliki. Prodajalec hrani račune in prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca.
Rok dostave izdelkov
Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 8 delovnih dni po prejemu plačila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.
Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.
Stroški dostave izdelkov
Stroški dostave so urejeni tako: Strošek dostave je enoten in znaša 3,00 eur na pošiljko. V primeru, da gre za promocijo, je poštnina brezplačna in jo v celoti krije prodajalec. Promocija za brezplačno poštnino je ustrezno izpostavljena ob nakupu izdelka.
Reklamacije
V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.
Reklamacija mora zajemati:
1. kontaktne podatke kupca,
2. točno navedbo izdelka ali več izdelkov,
3. napako, ki se reklamira,
4. priložen mora biti originalni račun ali drugi dokaz, s katerim kupec dokaže, da je izdelek kupil pri prodajalcu in
5. izdelke, ki jih kupec reklamira.
Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.
Garancije
Garancijo na izdelek lahko kupec uveljavlja pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje garancije:
Elektronski naslov: oranza.podpora@gmail.com
Naslov: Rdeča oranža d.o.o., Makedonska ulica 45, 2000 Maribor.
Odstop od pogodbe
1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.
3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.
5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšana njegova vrednost, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo izdelkov
Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo fizične osebe. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.
Ostale pritožbe in zahteve kupca
Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.
Elektronski naslov: oranza.podpora@gmail.com
Naslov: Rdeča oranža d.o.o., Makedonska 45, 2000 Maribor.
Posebni dogovori
Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Prodajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo kupcu, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.
Omejitve odgovornosti
Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca slike izdelkov odražajo dejansko stanje, ostale slike so lahko tudi simbolične. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka.
V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.
AVTORSKE PRAVICE
Besedila na spletni strani
Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani
Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
NAROČILO STORITEV
Smiselna uporaba določb o prodaji izdelkov
Določbe o naročilu izdelkov se smiselno uporabljajo tudi za naročilo storitev, kolikor ni v poglavju o naročilu storitev drugače določeno.
Ponudba storitev
Storitve so podrobno predstavljene v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitve, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje prodajna pogodba za sklenjeno.
Postopek nakupa
Kupec izbere storitev. Ob kliku je kupec preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). V tem koraku kupec vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Pravne osebe imajo možnost vpisa davčne številke in naslov podjetja. Nato lahko kupec popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko kupec vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je kupec izbral plačilo po predračunu, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je kupec preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”, če kupec izbere plačilo s kreditno kartico, se mu odpre obrazec za vpis podatkov o kartici in se ob izpolnitvi podatkov pritisne gumb “Kupite sedaj” .
Izvedba storitev
Organizator izvede storitev v roku, ki je naveden v ponudbi za posamezno izobraževanje, delavnico, dogodek ali seminar.
Brez v celoti poravnane kotizacije vstop v dvorano, kjer se izobraževanje odvija, ni mogoč. Enako velja tudi za dostop do spletnih vsebin. Dostop se omogoči po prejetem nakazilu.
Dostop do zakupljenih spletnih vsebin je stranki omogočen takoj po oddanem naročilu, če gre za plačilo s plačilnimi ali kreditnimi karticami oziroma plačilo s PayPalom. Če gre za plačilo na TRR, dobi stranka dostop do spletnih vsebin naslednji delovni dan po prejetem plačilu. O podatkih za dostop je stranka obveščena po elektronski pošti.
Odstop od pogodbe
1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.
3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Če kupec zahteva, da se izvedba storitev začne v odstopnem roku, mora prodajalcu plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka, ko je prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve
Odpoved ali sprememba dogodka s strani organizatorja
Organizator si pridržuje pravico do odpovedi posameznega izobraževanja, delavnice, dogodka, seminarja ali spremembe terminov oz. načina izvedbe (namesto osebne izvedbe dogodka, izvedba dogodka preko spleta ali na drug način, pri čemer se ključna vsebina in obseg dogodka ne spreminjata oziroma se prilagodita glede na spremembo, npr. zamenjava predavatelja, prilagoditev urnika ipd., vendar se ohrani enakovredna kakovost izvedenega dogodka). Zavezuje se k obvestilu prijavljenim najkasneje en delovni dan pred predvidenim pričetkom izobraževanja oz. takoj, ko prejme novico o morebitnih izrednih dogodkih, ki so razlog za spremembo/odpoved. V primeru odpovedi izobraževanja s strani organizatorja, organizator, morebitno že vplačano kotizacijo, brezobrestno povrne v roku štirinajstih dni od obvestila o odpovedi ali pa omogoči stranki, da kotizacijo porabi za druge izdelke ali storitve.
KONČNE DOLOČBE
Zavezujoča narava pogojev poslovanja
1. Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca.
4. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.
Krajevna veljavnost
Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca.
Spremembe pogojev poslovanja
1. Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Prodajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov prodajalca.
Reševanje sporov
Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko potrošnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Kupec lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si. Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.
Časovna veljavnost
Pravni pogoji veljajo od: 26.09.2023